петък, 11 септември 2009 г.

Без извинения.

Дано пукнете.Без извинение.
Мразя ви от дъното на прогнилата си душица.Без извинение.
Всяка следваща секунда усещам как очите ми се наливат с омраза.Омраза към всеки един от вас - лъжлив лизогъзец.БЕЗ ИЗВИНЕНИЕ!

Няма да има извинение, дори да ми кажете, че лично Луцифер идва да ме вземе.
Сърцето ми е замръзнало и дори не бие, така че не очаквайте извинения.
Гневът ми да се излее върху ви като киселина, да разяде искувствените ви същности, фалшивите ви усмивки, продажните ви душици.
Малодушници...отдушници...Вмирисани на евтин джин и лайна...
Плюя на изкувствения ви свят.Изобщо няма да ви оведомявам за количеството омраза по ваш адрес, което извира отвътре и като повръщано след тежка вечер се гаври с устата ми.Не очаквай и симпатия от мен.
Без извинения.
Пожелавам ви всичкото фалш щастие на света, заслужавате си го.
И, междувременно, си ебете шибаната путка лелина...Без извинения.

Жалките ви опити да превърнете вълка в мен в овца като вас завършват с неуспех.
Различна съм, не съм глупачка, не ви се нрави.Рано или късно ще ми теглите ножа, щото ми знае устата.
Знае ми, мамка ви, ваща не знае.БЕЗ ИЗВИНЕНИЯ!

Натъпчете си една стабилна бала сЯно в преживните устенца и дано млъкнете, д'ге.
Завинаги да млъкнете.

Шопи,Гларуси,Родопски селяни - да ви влиза отвесно !Без извинения.

Нито една дума от вмирисаните ви усти, за да не стане интересно.


М.Р.Е.Т.Е.
БЕЗ ИЗВИНЕНИЯ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ти е харесало, кажи. Ако не - пак кажи.