понеделник, 7 януари 2013 г.

Bones of Love

    Ако беше пет минути по-нормален, бих запратила по теб един сервиз кристални чаши и миниатюрен чайник, пълен с вряла пот. Щях да викам с гласа на десетина-двайсет гарвани и да тъпча с черни, мръсни пера трупа ти в опит да те направя възглавница, на която да свия гнездо и да снасям яйца на малки, жълти, гнусни ларви или лаври... или лаврови венци.
    После бих заляла с бензин всички снежни покриви на къщи, за да им направя червени косите и да гледам как те пържат отвътре - навън и отвън - навътре, защото не знам кое е по-лошо за осите.
    А ти си оса. Ти си алергия към шоколад и вино, сметана и ягоди. Ти си алкохолизъм. Ти си кофеин в конски дози. Ти трябва да се приемаш венозно.
    Теб трябва да те забранят. Защо не те забраняват? Защо още е позволено да разхождаш разврата си пред къщите на хората?
    Защото можеш.

Петминутна почивка за автора.

    Големият ти проблем е защо всеки инфантилен кретен с апарат и кофти снимка на кофти човек в социалните мрежи се зве фотограф. Аз се смея, защото е смешно, а ти си наистина бесен - тогава се засрамвам от себе си и започвам да си те представям като динозавър - с люспите и всичките му екстри. Когато си готов ти сменям цветовете, а ти все още вилнееш. И аз знам, че са самозванци, обаче ти си толкова обезумял, че мен ме е страх да кажа нещо (току виж сме взривили квартирата).
    Такива неща, ти си ми чумата на творческата мисъл и съвсем, съвсем не ми се пише.
    Радвам се, че нямаш пет минути повече нормалност, защото нямаме кристални чаши.
И бензинът ми е скъп.
Нали все за политика се пише.
Не ми намаляйте бензина, ще ви запаля
като мравки

в мънички леговища

със своите жалки съкровища
чудовища
и други неща,
които живеят под леглото.
Не загасяйте лампите
ще дойде Торбалан
или Дядо Мраз
и други плашещи митични фигури
от социалистическите ви разбирания.
Та да се върна на тебе - ела и ми драсни клечката, че тъкмо съм се овързала здраво.
ПП: Кофти филм..или беше обичам те?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ти е харесало, кажи. Ако не - пак кажи.